Svensk dag och blue Mountains

Igår hade jag en svensk dag, först åkte vi till Ikea och åt köttbullar, sen gick vi till Svenska kyrkan här i Sydney som tyvärr var stängd..

Idag åkte vi till Blue Mountains och vandrade, väldigt mycket trappor. Kommer ha fin träningsverk imorgon. Efter att ha gått ner alla trappor till slutet av ett långt vattenfall så skulle vi gå upp igen, och satan vad de sög i benen.. De andra tjejerna hade lite bättre kondition än mig så de kom upp lite snabbare. När jag nästan var uppe kom en guide för en grupp och sa "watch your step" så jag kollade upp och där låg en orm!! Jag kastade mig ner för några trappsteg och blev as rädd, fick lite smått panik. Sen visade det sig att det var en plastorm som han lagt dit, superkul verkligen..... 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0