Kho Chang 6 april

Idag har vi varit vid poolen större delen av dan. Det är varmt runt 35 grader och molningt. På eftermiddan blev det mer sol. Vatten temperaturen ligger på 34 grader både i poolen och i havet. Det finns dock inga solsängar vid havet. Det är jätte fin strand. Även denna kväll blev det mat på stranden. Efter maten ville alla gå längre bort efter stranden för att se hur det ser ut. Jag kände mig lite risig i kistan så Madde och jag gick tillbaka till hotellet istället. Vid 9-tiden var de andra också tillbaka på hotellet och efter det började springandet på toaletten för min del, strax efter började Madde spy också och sen under natten var Marielle också i fullgång. Det var skytteltrafik hela natten....  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0